Za zamówienia możesz zapłacić na trzy różne sposoby: gotówką przy odbiorze, przelewem tradycyjnym na konto sklepu oraz przez płatności on-line Blue Media.

Płatność on-line przez Blue Media lub Przelewy24:

  • Szybki przelew bankowy - wybierając tę opcję możesz skorzystać z szybkiego przelewu przez platformę Twojego banku. BlueMedia oferują bezpieczne oraz szyfrowane płatność z kilkunastu banków. Opcja pozwala nam zaksięgować wpłatę automatycznie w kilka do kilkunastu minut od dokonania przelewu.
  • BLIK - płatność możliwa do wybrania z poziomu koszyka (realizowana przez BlueMedia lub Przelewy24)
  • Przelew internetowy - płatność możliwa do wybrania z poziomu koszyka (realizowana przez BlueMedia lub Przelewy24)
  • PayPo (odroczona płatność) - kup teraz i zapłać w ciągu 30 dni wspierana przez partnerstwo z PayPo.
  • Zakup ratalny a Alior Raty - szybka i bezpieczna opcja zakupu na raty 10x 0% bez ubezpieczenia i dodatkowych opłat, realizowane przez Alior Bank. Decyzja już w 15 minut.
  • Przelew tradycyjny - realizowany przez platformę PayU, czas księgowania 1-2 dni roboczych

Zakup ratalny w Alior raty

  1. Dodaj wybrane produkty do koszyka 
  2. Wybierz formę płatności: Zakup na (Alior) raty
  3. Wypełnij wniosek ratalny online, poznaj decyzję i podpisz umowę nawet w ciągu 15 minut

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

Jak szybko księgowane są wpłaty na konto?

W zależności od wybranej formy płatności szybkość księgowania jest różna. Najszybciej, bo w kilka do kilkunastu minut zaksięgowana zostanie wpłata przez płatności on-line BlueMedia lub Przelewy24 - płatność online z banków, kartką płatniczą, BLIKiem. Przelew tradycyjny realizowany przez BlueMedia lub Przelewy24 ksiegowany jest w 1-2 dni roboczych.

Zależy mi na czasie. Jaką metodę płatności wybrać?

Jeżeli zależy Ci na czasie polecamy wybranie płatności za pomocą BLIK lub szybkich płatności on-line przez BlueMedia.

Chcę zmienić formę płatności, a zamówienie zostało już złożone. Czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe i bardzo proste. Wystarczy, że napiszesz do nas e-mail: sales@snoovio.com i poinformujesz o chęci zapłacenia w inny sposób. My zajmiemy się resztą. Zmiana metody płatności jest możliwa zanim paczka zostanie wysłana.

Ile mam czasu na płatność przez BlueMedia lub Przelewy24?

Produkty ze złożonego, nieopłaconego zamówienia pozostaną w rezerwacji przez 24 godziny (dni robocze) od złożenia zamówienia. W przypadku braku kontaktu i braku płatności za zamówienie na koniec 2 dnia zostanie automatycznie anulowane.

Zamówienie za pobraniem lub opłacone przez BlueMedia zostaje przekazane do realizacji praktycznie od razu.

Czy płatności online Blue Media lub Przelewy24 są dostosowane do urządzeń mobilnych?

Tak, płatności online Blue Media są dostosowane do wymagań urządzeń mobilnych, dzięki temu, ze zostały stworzone w technologii RWD (Responsive Web Design). Dzięki takiemu podejściu, strona płatności wyświetla się prawidłowo na każdym urządzeniu – bez względu na rozdzielczość ekranu.

Czy prowadząc działalność rolniczą, mogę korzystać z płatności online Blue Media lub Przelewy24?

Tak. Możesz korzystać z płatności online Blue Media, jeżeli Twoja działalność posiada NIP lub jesteś zarejestrowany jako czynny płatnik VAT w Polsce.

Nie prześpij okazji! Zapisz się do newslettera i zyskaj dostęp do nowości i rabatów.