Najczęściej zadawane pytania
Zwroty i reklamacje
W naszym sklepie masz 30 dni na test swojego materaca. W tym czasie możesz zgłosić do nas wymianę lub zwrot, więcej informacji znajdziesz tutaj: zwrot / wymiana
Jak zareklamować produkt? Krok po kroku.
- Wydrukuj formularz reklamacyjny (ściągnij - https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/wzory-pism/), dokładnie wypełnij i załącz do reklamowanego produktu. Skorzystanie ze wzoru formularza nie jest obowiązkowe. W przypadku pytań skontaktuj się z nami pod adresem: zwroty@snoovio.pl
- Możesz również samemu przygotować opis reklamacji podając w nim: (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe. Zachęcamy do skorzystania ze wzoru formularza, ponieważ znacząco ułatwi on Tobie złożenie reklamacji.
- Prosimy o wysłanie reklamowanego produktu na adres: Snoovio Sp. z o.o. ul. Hutnicza 123, 85-873, Bydgoszcz, Polska
- Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w przeciągu 14 dni od dnia jej złożenia.
- W przypadku uznania reklamacji za zasadną, zostanie spełnione roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy).
- Aby reklamacja mogła zostać uznana, pamiętaj o wypakowaniu materaca nie później, niż w ciągu 1,5 miesiąca od jego dostarczenia.
Ważne:
Radzimy wybrać pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. korzystając z usług kuriera, a w ostateczności nadając paczkę z potwierdzeniem nadania lub jako paczka priorytetowa, ponieważ znacząco przyspiesza to proces reklamacji i masz pewność, że Twój produkt jest bezpieczny.
Skontaktuj się z nami w sprawie reklamacji.
Jak dokonać zwrotu produktu? Krok po kroku.
- W ciągu 30 dni od zakupu poinformuj sprzedawcę o odstąpieniu od umowy pod adresem zwroty@snoovio.pl. Wydrukuj formularz reklamacyjny (ściągnij - https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/wzory-pism/), dokładnie wypełnij i załącz do reklamowanego produktu. Skorzystanie ze wzoru formularza nie jest obowiązkowe. W przypadku pytań skontaktuj się z nami pod adresem: zwroty@snoovio.pl.
- Zapakuj towar przy pomocy folii i taśmy, zabezpieczając go przed zabrudzeniem i zamoczeniem.
- W ciągu 3 dni roboczych otrzymasz informacje o formie zwrotu i etykietę zwrotu.
- Wydrukuj etykietę zwrotu i przyklej na opakowanie, następnie przekaż kurierowi.
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś, w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, chyba że na wniosek Sprzedającego wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.
Użytkowanie i właściwości materacy
Materac premium określamy jako materac H3, w kierunku materaca H4.
Materac Exclusive określamy jako materac H3.
Materac dwustronny Easy, jedna strona to H3, druga strona to H4.
Na każdy materac Snoovio otrzymujesz 10 lat gwarancji.
Nie. Materac potrzebuje stelaża, który pozwala na osiągnięcie maksymalnego komfortu z użytkowania materaca.
Używanie materaca na ziemi, zaburza odczucie komfortu i skraca jego żywotność.
Materac Snoovio należy odpakować zgodnie z załączoną ulotką do opakowania i nie później, niż w ciągu 1,5 miesiąca od ich dostarczenia.
Oczywiście! Chcemy, abyś był w pełni zadowolony z wyboru, dlatego dajemy Ci aż 30 dni na testowanie i ocenę, czy materac spełnia Twoje oczekiwania.
Materac Snoovio należy odpakować zgodnie z załączoną ulotką do opakowania. Pamiętaj, że należy odczekać 72h od jego rozpakowania, aby ten mógł odzyskać pierwotne właściwości i kształt.
Obsługa Klienta
Aby skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wypełnił formularz w zakładce Kontakt.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 506 066 410 w godzinach 9-17 od pon do pt.
Z naszym ekspertem od snu możesz skontaktować się poprzez numer telefonu: +48 506 066 410 lub mail: sklep@snoovio.pl.
Jesteśmy dostępni od godziny 08:00 do 17:00 w dni robocze.
Dostawa
Nie odbieramy starych materacy klientów.
Oczywiście! W tym celu pozostaw nam odpowiedni komentarz składając zamówienie lub skontaktuj się z biurem obsługi klienta.
Dostawa jest darmowa, dla wszystkich materacy i akcesoriów.
Godziny dostawy są uzależnione od pracy kuriera, zazwyczaj są to godziny w przedziale 8-18.
Dostawy są realizowane z pomocą kuriera DHL.
Płatności
W sklepie można zapłacić szybkim przelewem online, blikiem, kartą kredytową. Można zapłacić zwykłym przelewem tradycyjnym, za pobraniem (gotówką lub kartą) lub dokonać zakupu na raty, również raty 0%. Więcej informacji można znaleźć tutaj: Formy Płatności.
Jak najbardziej - w Snoovio zakupisz materac również na raty. Jak to zrobić?
- Dodaj wybrane produkty do koszyka
- Wybierz formę płatności: Zakup na (Alior) raty
- Wypełnij wniosek ratalny online, poznaj decyzję i podpisz umowę nawet w ciągu 15 minut.
Gotowe!
Więcej informacji można znaleźć tutaj: Raty 0%
Zamówienia i dane klienta
Na stronie sklepu, należy otworzyć czat, gdzie można podać numer zamówienia aby sprawdzić jego status.
Na skrzynkę mailową wysyłamy również link, umożliwiający śledzenie zamówienia.
Podczas składania zamówienia, można również założyć konto w naszym sklepie, aby mieć dostęp do historii swojego zamówienia bezpośrednio w panelu klienta.
W tym celu prosimy o mailowy kontakt bezpośrednio z naszym Biurem Obsługi Klienta: sklep@snoovio.pl
W tym celu prosimy o mailowy kontakt bezpośrednio z naszym Biurem Obsługi Klienta: sklep@snoovio.pl
Nie musisz zakładać konta, aby dokonać zakupu w naszym sklepie internetowym. Po prostu dodaj wybrany produkt do koszyka, wypełnij formularz zamówienia i wybierz jedną z dostępnych metod płatności. Prosto i szybko!
W tym celu prosimy o mailowy kontakt bezpośrednio z naszym Biurem Obsługi Klienta: sklep@snoovio.pl